Sunday 22 October 2017

Forex Kalender Gci


GCI - Forex Broker information, betyg, recensioner Traders Betyg: 3 Recensioner Nyhetsbetyg GCI-licenser: FSC Trading Software: MetaTrader, ActTrader, iActTrader Huvudkontor: Sea Meadow House, Road Town, Tortola VG1110, B. V.I. GCI Financial Ltd (quotGCIquot) har varit ledande inom Forex och CFD-handel sedan 2002. Förutom Forex erbjuder GCI valutaoptionshandel och är en främst marknadsmäklare i Kontrakt för Skillnader (quotCFDsquot) på aktier, index och futures. GCI har över 10 000 kunder över hela världen, inklusive enskilda handlare, institutioner och pengarchefer. GCI tillhandahåller ett avancerat, säkert och omfattande online-handelssystem. Kundfonder är försäkrade och innehas i ett separat kundkonto. Dessutom upprätthåller GCI Financial Ltd Net Capital som överstiger de flesta minimikrav på lagstiftning. Rekommendera av branschdeltagare GCI rekommenderas av branschens största aktörer och har haft sin marknadsanalys i ledande publikationer, inklusive Financial Times. GCI39s analys förekommer också regelbundet på Multex och Reuters och tecknas av stora institutioner inklusive J. P. Morgan, HSBC Asset Management och Goldman Sachs. Marknadserfarenhet Att bli en GCI-klient innebär att hantera ett av de mest etablerade och välrenommerade företagen i branschen. GCI grundades 2002 och är en av pionjärerna i online-valuta och CFD-handel. Kundfonder är segregerade och försäkrade, och affärspraxis upprätthålls till högsta standard. Tveka inte att kontakta en av våra erfarna proffs för att lära dig mer, eller komma igång nu med ett gratis praxis konto. Övriga fördelar med handel med GCI inkluderar: Överlägsen handelsprogramvara. GCI-handelsprogrammet ger realtidspriser i alla större valutor, marknadsindex, aktier och råvaror. Kunderna kan välja från en Windows-baserad eller Java-baserad version, och har tillgång till mobiltelefonhandel samt realtidskartor och marknadsnyheter. MetaTrader 4 är tillgänglig för alla kunder med en mängd olika expertrådgivare, och ActTrader ICTS-mjukvaran erbjuder valutaoptionshandel och andra avancerade funktioner. Produktutbud. Förutom Forex erbjuder GCI handel med index, aktier och CFD-varor. GCI är också den första som erbjuder online valutaoptioner handel med ett klick instant fyllningar .. Hedging Capability. Klienter kan öppna positioner i samma instrument i motsatta riktningar, utan att positionerna kompenseras och utan att använda extra marginal. Kunderna har fullständig kontroll över huruvida de stänger eller säkrar sina positioner för att minska risken. Krav på låga marginaler. GCI ger tillgång till Forex, aktie och indexhandel med marginalkrav på 0,25 på Forex, 1 eller mindre på Aktieindex och råvaror och 5 på enskilda aktier. Fondens säkerhet. Att säkerställa kundfondsskydd är en av de viktigaste faktorerna i finansbranschen. GCI Financial Ltd upprätthåller en försäkringspolicy på alla kundfonder och har en stark balansräkning med nettokapital som överstiger de flesta minimikrav på lagstiftning. Snabba och effektiva Back Office. GCI är stolt över sin hastighet och effektivitet när det gäller att öppna nya konton, bearbeta klientuttag och service som introducerar mäklare. Konton kan finansieras via banköverföring, kreditkort eller andra online betalningssystem. Risken är begränsad till deponerade medel. GCI39s sofistikerade marginal och hanteringsprocedurer innebär att kunder aldrig kan förlora mer än sina pengar på insättning. Verktyg för framgångsrik handel. GCI-kunderna dra nytta av ett brett utbud av resurser för att förbättra sina handelsresultat, inklusive marknadsanalys och forskning, gratis realtidskartor och gratis valutasignaler. GCI Trading informationDaily News av GCI Trading Experts Vi är glada att meddela att vi har lagt upp en ny URL med Daily Forex News: Forexnews. gcitrading Alla större valutor (EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF, USDCAD, AUDUSD) och råvaror (Gold, Silver, Råolja) analyseras dagligen och i djupet. Våra marknadsanalytiker förbereder också din dagliga snapshot på marknaden, som i en nyhetsartikel innehåller all information du behöver för att starta din handelsdag framgångsrikt. That8217 är inte det enda vi har gjort för dig Vi vet så bra som du gör i Forex varje sekund, så vi frågade oss vad som skulle vara de bästa metoderna för att göra dessa nyhetsartiklar tillgängliga för dig. Det svar vi kom fram är att duplicera nyheter om olika stöd: Dedikerad nyhetswebbplats: Det är här de fullständiga nyhetsartiklarna publiceras dagligen. Twitter-konto: varje nyhetsartikel meddelas av en tweet, så att du vet när nyheterna är tillgängliga på den dedikerade webbplatsen. RSS-flöde: att få de senaste uppdateringarna dagligen i din favoritnyhetsläsare eller e-postklient. Facebook: om you8217re på Facebook kom och besök oss Vi har en flik tillägnad våra senaste nyheter, bara för dig. We8217ve har allt täckt och du får allt i tid Vi ser fram emot att se dig på vår Nyheter-webbplats, RSS-flöde, Twitter och på Facebook. Om det finns något annat sätt som du gillar att få våra nyheter, låt oss bara veta det och vi8217ll är glada att implementera det om möjligt. Community Manager 8211 GCI FinancialGCI Forex Resources Forex Trading Signaler Gratis för GCI-klienter GCI är glatt att kunna erbjuda sina kunder gratis Forex trading signaler från ForexSignals. Det här utestående handelsverktyget har visat sig vara värdefullt för såväl nybörjare som experthandlare. Handelssignaler är för de stora valutaparen och uppdateras två gånger per dag. Besök ForexSignals för detaljer om deras prestanda och metodik. GCI-klienter kan få ett gratis lösenord till dessa handelssignaler genom att skicka formuläret nedan. Skicka in formuläret nedan för att få ett användarnamn och lösenord för att logga in på ForexSignals medlemsområde. Gratis för GCI-klienter. Om du inte är en GCI-klient kan du öppna ett livekonto med GCI här. eller betala ForexSignals prenumerationsavgift här. Detta användarnamn och lösenord kommer att vara giltigt så länge du upprätthåller ett livekonto med GCI. Live Help - Fråga oss Mobile Trading Logga in och handla från din mobiltelefon Introducera Mäklare Skapa en lukrativ Forex eller dela affärsverksamhet Programvara Hämta Hämta MetaTrader 4 eller ICTS-ledare i Forex Trading Handel över 20 valutor, Gold och SampP 500 - alla med nollkommissioner och 0,25 marginalbehov. Handelsandelar på 5 Marginalhandel Nordamerika, Europa och AsiaPacific aktier och index online, provision free. GCI Finansiella recensioner och betyg Tan 7 år sedan SCAM GCI Financial är en bluff, bedrägeri. Du kommer att vara nöjd med dem tills du börjar tjäna pengar. För tre månader gci. ru gcitrading) vill inte betala 1200 jag tjänade strikt i enlighet med mitt avtal med dem. IFSC ifsc. gov. bzlicensedprovider. htmlf som GCI hänvisar till tillsynsmyndigheten gör ingenting. Tänk bara två gånger innan du öppnar konto hos GCI. Jacko 7 år sedan SCAM vid första anblicken ser GCI bra ut 400: 1 affärer, bra plattform etc, jag överförde 2100 USD till dem efter att ha helt mastrerat demoen gick live för att få en 800 förlust första natten jag var väldigt förvirrad och gick över vad som hade hänt för många timmar jag wa talar med teknisk support via chatt och de berättade för mig att jag inte hade placerat mina beställningar rätt och rådde mig hur man gör det så försökte jag den andra natten precis som de hade rekommenderat hamnade med 450 förluster så jag menar som en ny näringsidkare tänkte jag så mycket som du är här för att tjäna pengar och åtminstone inte att förlora så mycket illa chatt igen och fråga vad som hände om båda nätterna jag hade EXTREAM svårigheter att stänga öppna affärer samt att placera de prommised att få förseningen borttagen för nästa natt den här natten visade lovande att jag hade en vinst på 500 på den mängd partier som jag hade bokat jag bestämde mig för att sälja det tog 1 minut för att stänga jag var upp 10 hela ljus från köpet vet alla den första som täcker brokera ge så 9 ljus av vinst när jag tittade tillbaka på rapporten det stängde mig ut på -420 och marknaden gick aldrig ner för resten av natten det var helt enkelt inte möjligt de kommer inte att förklara att de studsar mig från textstöd till textstöd och jag har inte fått någon där jag har begärt mina återstående pengar skickas tillbaka till min kanadensiska BMO konto och vi kommer se hur jag gör ut plattformen jag skulle betygsätta 1010 om det inte fanns någon rolig affär i bakre delen Meta4 fungerar fantastiskt men INTE ANVÄND GCI de är mer än krökta och de backar upp där beslut genom att inte svara för att inte tala om att det är 100 omöjligt att tjäna pengar på GCI, särskilt när du är i vinstsituation och de hävdar att marknaden flyttas och det gjorde inte fallet CASE CLOSED quotSCAMquot Ijaz Hussain 7 år sedan SCAM GCI är en stor bluff, Om du gör vinst, Allt de gör är att justera ditt konto och enkelt säga. Off Market Traders. De kommer sluta svara på dina e-postmeddelanden och skulle inte prata med dig på livechatt. När du än ringer dem, är de administratörer upptagna i möten. De 20000USD från mitt konto. Håll dig borta från den här mäklaren. lura mig en gång. 7 år sedan SCAM Jag kan tro att dessa killar fortfarande är i affärer Jag använde dem under några månader 2003 och de lurade mig 4,500 USD. Jag hade stoppat order och de hade stängt min position när marknaden aldrig ens handlade till det nämnda priset. Jag brukade arbeta som en aktieförare och jag vet när branschen inte ser rätt ut men det tar inte en expert att se att ett stopp inte borde ha gått av om marknaden aldrig handlar till stopppriset. De stal bokstavligen mina pengar och jag kunde inte tro det. Jag ringde för att klaga men de hade redan mina pengar och weren039t kommer att ge tillbaka det. Så stängde jag omedelbart mitt konto.

No comments:

Post a Comment